Nieuws

Tomos mobiliteitsservice
27/09/2016

Pech komt altijd ongelegen en is nooit fijn. Een klein defect aan jouw brommer kan er voor zorgen dat je reis niet vervolgd kan worden.  Tomos vindt dat de Tomos rijder ook op extra service kan rekenen tijdens een rit. Daarom biedt Tomos in samenwerking met de ANWB, elke koper van een nieuwe Tomos brommer, een unieke service aan: de Tomos mobiliteitsservice. De Tomos mobiliteitsservice geeft je recht op 12 maanden* gratis pech hulp welke wordt uitgevoerd door de ANWB.

De Tomos mobiliteitsservice geeft je recht op 3x mobiliteitshulp bij pech onderweg. De doelstelling van de ANWB-medewerker is om je direct weer op de weg te helpen. Mocht dit door bijvoorbeeld complicaties niet mogelijk zijn, dan zorgt de ANWB ervoor dat jouw Tomos brommer veilig wordt vervoerd binnen een straal van 25 kilometer van de pechlocatie.

Wanneer jouw Tomos brommer wordt aangeschaft is het essentieel dat jouw dealer de brommer registreert. Als dat gebeurt is kan de dealer jou registreren voor de Tomos mobiliteitsservice. LET OP: je ontvangt geen fysieke pas van de mobiliteitsservice. Het is dus belangrijk om het bovenstaande telefoonnummer van de ANWB goed te bewaren.

Uiteraard hoopt Tomos dat je nooit de mobiliteitsservice nodig hebt, maar met deze extra service willen wij bij jou een geruststellende gedachte creëren dat mocht je hulp nodig hebben bij pech dat de mobiliteitsservice 24/7 klaar staat voor jou.

Nadat de looptijd van de mobiliteitsservice is afgelopen ontvang je van de ANWB/Tomos een vrijblijvend aanbod om de mobiliteitsservice te verlengen.

Via deze weg wensen wij jou veel veilige kilometers en rijplezier.

*ingaande vanaf de datum dat jouw kenteken tenaamgesteld is

Klik hier voor de voorwaarden.